ALGEMENE VOORWAARDEN

Artsyfartsy.nl is eigendom van en wordt beheerd door:

Artsyfartsy ApS
Produktionsvej 12
2600 Glostrup
Cvr: 41602104

Vragen met betrekking tot bestellingen of de website, in het algemeen, moeten worden gericht aan onze klantenservice op hello@artsyfartsy.dk. Wanneer je een aankoop doet op artsyfartsy.nl, ga je automatisch akkoord met onze algemene voorwaarden. Onze voorwaarden kunnen worden bijgewerkt en daarom moet je deze altijd goedkeuren telkens wanneer je bij ons winkelt. De voorwaarden die je accepteert voor je aankoop zijn van toepassing op de betreffende transactie.

BETALING

We accepteren betalingen met Visa, Visa Electron, Mastercard, Paypal en Klarna. We rekenen geen kaartkosten. Betaling wordt pas van je account afgeschreven wanneer het item wordt verzonden. Alle bedragen zijn incl. BTW. Artsy Fartsy ApS gebruikt een goedgekeurde betalingsserver die al je kaartgegevens versleutelt.

Om je Klarna’s betalingsmethoden aan te bieden, kunnen we bij het afrekenen je persoonlijke informatie in de vorm van contactgegevens en bestelinformatie delen met Klarna, zodat Klarna kan beoordelen of je betalingsmethoden kunt kiezen en deze op jou kunt afstemmen. Je gedeelde persoonlijke gegevens worden verwerkt in overeenstemming met Klarna’s eigen gegevensbeschermingsinformatie. ”

LEVERINGSVOORWAARDEN

We leveren van maandag tot en met vrijdag en je goederen worden geleverd bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. De levertijd is afhankelijk van de bezorgservice en hoe snel we je bestelling kunnen produceren. De levertijd is meestal 2-4 dagen. Je kunt je pakket op elk moment volgen via het track en trace-nummer dat je ontvangt.

Thuisbezorging Economy 5 € Express Delivery 10 €

RETOURBELEID

Als consument heb je bij ons een herroepingsrecht van 30 dagen. De annuleringsperiode verloopt 30 dagen na de dag waarop je je item hebt ontvangen. Als je verschillende items in één bestelling hebt besteld, maar ze afzonderlijk worden geleverd, loopt de deadline vanaf de dag waarop je het laatste item ontvangt. Als de bestelling uit meerdere kavels of delen bestaat, vervalt de annuleringsperiode 14 dagen na de dag waarop je het laatste kavel of deel hebt ontvangen.

De deadline betekent dat je 14 dagen na ontvangst de tijd hebt om ons te laten weten dat je spijt hebt van je aankoop. Je kunt een e-mail sturen naar hello@artsyfartsy.dk of het standaard annuleringsformulier gebruiken, dat je onderaan de algemene voorwaarden vindt. Je kunt de aankoop niet annuleren door het artikel te weigeren zonder ons tegelijkertijd op de hoogte te stellen.

ANNULERING VAN EEN DEEL VAN DE AANKOOP

Als je meerdere items bij ons hebt gekocht, kun je ervoor kiezen om één of meer items terug te sturen, zelfs als ze in één bestelling zijn gekocht

To:
Artsyfartsy ApS
Produktionsvej 12
2600 Glostrup
Hierbij verklaar ik dat ik het recht op terugtrekking wil uitoefenen in verband met mijn koopovereenkomst voor de volgende goederen / diensten:

____________________________________________________________________________________

Ordered on: _______________________ Received on: ________________________

Consumer name: ____________________________________________________________

Consumer address: _______________________________________________________

Consumer signature: _______________________________________ Date: ________

KLACHTENREGELING

Als u als consument een klacht wilt indienen over uw aankoop, neem dan contact op met hello@artsyfartsy.dk. Als we er niet in slagen een oplossing te vinden, kunt u een klacht sturen naar: Center for Complaint Resolution House of Boards Toldboden 2 8800 Viborg www.naevneneshus.dk Als u in een EU-land woont dat niet Denemarken is, kunt u een klacht indienen bij het online klachtenportaal van de EU-commissie hier – http://ec.europa.eu/odr

.

The terms and conditions were last updated on 02.12.2020